Alla inlägg under februari 2009

Av Lellan - 28 februari 2009 10:31

DAgen började faan inte bra!!!

Efter som jag kom hem vid typ halv f som jag skrev nyss så var jag faan trött..

Vaknade 08:02 av att Linn ringde och frågade om jag inte skulle med till Gävle ?
- JOOOOOOOOOO, jag kommer NU!!!! skrek jag till na och la på!

När jag klev upp ur sängen var de så man nästan börja grina, min vad var like hård som en planka typ.. kunde inte sträcka på benet !
Så ni kan ju tänka er hur de vart när jag skulle skynda mej till bussen nere vid Fritidsgårn!
Slängde på mej kläder och börja halta i väg..

faan va de gjorde ont!!!
Sen gjorde inte saken bättre att jag var lite snurrig i skallen fortfarande !
När jag kommer på bussen så var de bara mej dom vänta på, alla börja klappa händerna..


När vi väl var framme i Gävle så åkte vi mot valbo och jag var skit bakis hungrig!
Så jag och Sarah P drog in på Sibylla och köpte en Strips och cola och åt innan vi skulle shoppa.. Eller Sarah skulle shoppa!
Sprang fan överallt men Sarah hittade ju jacka,tshirt, jeans legging och vanliga leggings.. För min del så skulle jag inte shoppa egentligen.
.


MEN, när vi gick in på en Intersport affär som hade rea på alla saker i butiken så gick jag ju självklart till sko hylla och kolla om det fanns något som passa damen..

VITA ETNIES SKOR, 490 KR BARA :O

kolla snabbt om de fanns i storlek,nej tänkte jag :(
Men jag frågade dom som jobbade där och han skulle kolla om han hade min storlek, komhan ut med en kartong och sa, ibland ska man ha tur!
Här har du !

YES, Etnies skor jag kollat p
å förut , fast då kostade dom 1000 kr !
billigt billigt vart de , 490 kr!
Är så stolt nu :)

Efter inhandligen så drog jag, sarah, maja och linda på nån resturang och käkade TAco buffé.. Mums :)

Skrattta som faan gjorde vi under den stunden.


Nu, nu vart de jag länktat efter hela mitt liv..

Att få kolla på en Brynäs match på hemma plan !
FY fan va med folk säger jag, fy fan va stor arenan var!
Vi stod vi Brynäs hejar klack.. fyfan va dom sjöng å skrek..

Vi stod ju bredvid skit Färjestads klack med..

Brynäs förlorade tyvärr med 3-1 till Färjestad !
Men gör inget att dom inte vann nu har jag fått sett en Hockey match iaf !
Men nästa gång ska dom faan spöa Färestad !!!

Kom hem vid halv 1 till sveg.

OverAndOut / Lellan

Av Lellan - 27 februari 2009 10:21

Hellu..


kvällen började med att jag väntade på skjuts i nästan 2 tim, när jag väl kom på fest var ju alla så klart full men inte jag typ, va så full så vi vart typ utskickade... så de var segt, när man väl kommer dit ska man dra..

Alla drog åt alla håll så jag hängde med några flickor från Hede/Vemdalen.. vi hade de roligt xD
Jag och Sofia från Vemdalen leta fan fest över allt, vi drog hem till Magda men där var de inge roligt.. Så då börja vi gå igen och Håkan följde med så jag påpekade att han skulle ha fest för hans fester blir alltid roliga!
SÅ vi drog hem till han vi.. Vi detta lager hade man fått i sig lite så börja ju bli go full..

Kom dit en massa folk, trevligt!

En sak jag minns sent på kvällen där va när vi satt vid bordet så skulle Madde ( från Hede) vända sig om och säga : Håkan för faaan... SEn rasade stolen ihop, faan vilken min hon hade alltså..

 Alla skrattade som faaan !
Va hos Håkan till 04:00 sen vart de hemfärd för man vart lite trött xD

Halv 5 vart de Godnatt !

Sammanfattning av kvällen, hm jag tycker inte att de var så skit roligt..

Roligare och festa på sommaren!

OverAndOut / Lellan

Av Lellan - 26 februari 2009 00:51

I dag var de skola som vanligt, åkte ju hem från Hede i dag och ska nu framöver vara hemma bara !
SKolan gick bra, fett nice dag iaf !
Hade någon enkärt formulär om " frukost på skolan" idag, sista klassen nu!
Skönt att de är klart..


Efter skolan vart de att gå på Beroende enheten på möte med gruppen..

I dag hade vi sista dagen , tråkigt tråkigt !
Åt tårta och prata lite fick även diplom för jag har deltagit i gruppen..


Våran ledare skrev en kommentar på mej i en övning vi hade..

" Som grädde på moset !
En glad och positiv tjej som har mycket att erbjuda världen !
Även att hon sa att jag har varit öppen så att alla andra hänkar på mej och pratar ut"

Känns roligt att höra att man är så :)

TAck För dom är 15 veckorna säger jag bara, har lärt mej mycket och kommer sakna er !

Gick sedan på gårn för att vara med Lousie en sväng, men de sög så vi va med Stina och Sofia med och vi bestämmde oss för att kolla på film.

Vi hyrde nån parodi komedi film, kommer inte ihåg va den hette..

Men tyckte att de vart lite tråkigt i slutet, var bra i början men sen lessna man för de vart för mycket fjant!

Roligt att umgås va det, inte varje dag men umgås med Stina och Sofia direkt..

Faan jag som jämt var med Stina ,men tråkigt nog glider man i från varandra..  Men man är ju endå kompisar bara att man inte umgås lika mycket.. Hade de riktigt trevligt !


Gick sedan hem nu och satte mej här och skriver blogg innan jag ska sova..


Nattinatt

OverAndOut / Lellan

Av Lellan - 25 februari 2009 19:50

Efter skolan kom madde och mina karameller och möte mej vid bussen, vi gick på ica och hämta ut mitt paket som jag beställt.


När jag kom hem och öppna paketet hade dom skicka ett plagg jag inte hade beställt, såg litet ut och kollade stl 116..

ååhhh vart fan irriterad så nu ska jag riga i morgon och skkälla påom !

VAr ju även på Fjälhälsan ( vård centralen här i Hede )
Gick super bra, ska börja hos sjuk gymnast för knät, ta allergi prover och så vart de en remic til Östersund med!

Jag längtar men endå inte dit, vet vad de första som kommer sägas av doktorn eller vad man ska kalla de, men nu kännes allt iaf på topp, allt löser sig hoppas jag !!


Ja just de , han skulle undersöka mitt knä och då tog jag av mej byxorna och skulle sätta mej i undersöknings sängen, men i detta fall så va de inte en säng utan en gammal gyn stol hade som ställ in i doktorns rum!
så när jag satte mej längst ut på sängen där egentligen bena ska va så tippa sängen och flög rätt ner i golvet å doktorn höll på att få en smäll i huvudet!


Doktorns kommentar : Fy fan inte ens en riktig undersöknings säng kan  man få, fy fan ! HAHAHAHA xD


Madde skratta ju som fan åt de där hur länge som helst!


Jag har lekt med Tindra och Isabelle när jag kom hem , även så gjorde jag ordning dom för säng till halv åtta.


Och du sofia , du lova att du skulle komma hit så pallra dej hit nu va fan !

Nu ska jag ta en snabb dusch :D

OverAndOut / Lellan

Av Lellan - 25 februari 2009 09:33

Nu sitter man här på skolan och fick reda på att vi inte börjar fören kl 12 " suck "

Jävla madde du ser jag kunde ha varit hemma i dag och varit med dej å soffan på sopplunch !

ja nu ska väl jag fördriva tiden med att sitta här en stund och nörda!

Jag har hittat min kamera nu, nu ska jag fan spara pengar och köpa denna!
Faan jag msåte ha en kamera igen, tråkigt när man inte kan knäppa kort på allt å alla och spara och ha som minnen, det är ju ett måste !
Eller vad tror ni ?

Nyaste samsung med 14,2 megapixel bara för 2000 kr !
De är fan billigt !

OverAndOut / Lellan

Av Lellan - 24 februari 2009 23:07

Ja nu sitter man vid denna dator igen..


Jag har faktiskt lekt med Tindra, vi lagade lossas mat i hennes spis men sen sa hon at jag skullelägga mej ner och så sa hon jacka och gick och hämta täckte ocg bädda in mej.. sen när hon hade bäddat in mej så hämta hon kudde och la sig bredvid mej , så vi låg på golvet och myste ett tag sen var de bara och leka igen... Jävla söt ungen min <33


Ja just, nör jag skulle byta blöja på Isabelle så gick de ju bra men sen nör vi gick ut så spydde hon ner mej och min nya t-shirt :O

Men det gör inget men luktar så äckligt.. tvätta av den på en gång..


Men det gjorde ju inget, efter min karameller lagt sig vid 7-halv 8 för kvällen så spelade jag och syster femhundra och jag vann så klart ;)

Nu ska jag sova!

OverAndOut / Lellan

Av Lellan - 24 februari 2009 17:52

Hallå allihop, i går var man i hede och umgicks med Syster och Mosterkarameller.. På kvälls kvisten så kom sofia och nora hit och vi började scraap booka , men jag satt vid datorn och spela yatzy med Sarah :)

Alltid lika trevligt !

Hämtade även ut min nya T-shirt och Plånbok.


SUPER NÖJD :)

Gud man får ju dåligt samvete för man är aldrig hit och hälsar på, men nu ska de bli ändring på det !
Älskar mina Karameller <33


Ja de där med sjukhus å skit, ny tid i morgon kl 17:40.. vilket bäs, men nu ska jag iaf få de här fixat !!!!!

Skolan då, jo den går ju som den går fast de går ju myckert bättre nu tycker jag, idag vart jag klar med min hemsida som jag är nöjd med !


BLir brydd jag på alla mina vänner, fan orka hålla på emd skit snack jämt ? fattar inte, alla är sur nu förtiden.. undra när det ska gå över ?


a ja, nu ska jag gå och umgås med mina karameller !
Skriver mer sen...


OverAndOut / Lellan

Av Lellan - 23 februari 2009 10:24

Hallå allihopa..

Har glömt och skriva lite i bloggen nu , men men så kan det vara !

I helgen har jag jobbat , förutom i fredags när jag var på gårn ( som vanligt )

Faan a turister är dryga, speciellt stockholmare och finnar !
VEt inte vad dom har beställt eller vad en pizzeria är tror jag !
Alla kommer in och köper HAMBURGARE ?
Hallå, Sibylla ligger bredvid !

Så dom som vill ha pizza hade ingenstanns att sitta för stockholmarna åt sina jävla hamburgare!


Finnarna ska vi inte ens prata om, dom hörde jag inte ett skit va dom sa!
Enda dom beställde va Hawaii , tur nog !

I lördags tappade en arbetskamrat en tallrik så de bara flög glas inne vid disken, och vips så måste de ha flygt ner
en bit i min sko för jag hade en glas bit i foten som gjorde skit ont! på kvällen efter jobbet vart de fram med
kniven och tog bort glasbiten!

Låter värsta negativ men jag gillar att jobba på knuten iaf, vi har roligt och skrattar..

VArt ju extra cash in på kontot :)


perfekt, nu ska man hämta ut paketen på ica Hede !


Nu kan jag ju handla mer för har mkt pengar över, hm ne ska spara och köpa bil!


DET SKA JAG LOVA NU !

SPARA,  SPARA !!!!

Jag ska ha en MERCEDES 300 se eller ce !!!!


SÖndag efter jobbet duschade jag och gick sedan hem till Linn och spelade Wii,
Faan va roligt de var..
Sedan vart de lite GH3 ofc xD

Men just de, Linn målade varannan nagel på mej KNALL RÖD :O
HAHA xD fy faan !

Gick hem och la med efter  och la mej !


OverAndOut / Lellan

Ovido - Quiz & Flashcards