Alla inlägg under mars 2009

Av Lellan - 30 mars 2009 23:20

Helgen har ju lätt varit kung den (Y)

Mamma och Jonas har varit hos mej i helgen och hälsat på och fixat, super mysigt äör det här nu tycker jag iaf .. Mkt bättre än den andra kan jag lova, bara hälsa på vetja (Y)


I fredags åkte jag till Hogdal en sväng och hälsade på Laton och Lisette, bjuden på mat ..

SEdan kom mamma och vi åkte till Sveg...
När vi kom till sveg bar de i väg på fest..

Jonas fick följa med (  Måste ju vara snäll ibland med, hoppas han är lika tillbaka ? )
Fan roligt hade jag, kvällen vart lyckad, mktroligt folk.

Var till Jonta typ vid 1-2 tiden ..

Slutade hemma hos Håkan och sedan bar de hem vid kl 5:30..


Bakis på lördagen, fixade vi i lägenheten.

Hälsade på Farmor och sedan va jag och bror med Hurtig, Jenny och Lousie.

VI var till lillhärdal en sväng, passade på att hälsa på Mathilda!

Söndagen åkte Mamma och bror hem och då klev Hansson in och skulle umgås med mej :D
Hon skule sova här, bjöd hon på Lövbit å potatisgratäng.

Sedan satt vi med dator och kollade

på en av mina ÄLSKINGS FILMER : Dirty Dancing !

Kollade även på Sex Drive och Hundtricket.


Nu sitter jag här ensam och chillar, tyst och tråkigt vart de när alla som varit här åkt hem :'(

Men Hansson ska komma hit mer i veckan kanske :)


Ps, vart lite rajj igår ja.. Vette fan va Mathilda håller på med xD



OverAndOut / Lellan


Av Lellan - 23 mars 2009 21:40

I dag började min praktik på Konsum i Sveg.
Ska vara där i 2 veckor nu framöver..

Åkte till Hede i dag och hälsade på.

När jag kom fram så drog jag och Tindra på  sparken till Louise en sväng som bjöd på GO mat..

Tindra tyckte det var jätte roligt att åka spark.


När jag och 'Tindra kom hem igen så var cool Soffan med kompani och hälsade på. Dom bjöd på glass och maränger, Men sofia å co åkte hem typ på engång, dissade mej och madde.. tråk fia !!!!

Just de själv är man värsta nörden, i går ladda man hem alla 3 filmer om tillbaka till framtiden.. Älskar dom filmerna alltså !!

Nu ska jag ungås med syster min innan den mesen ska sova  ;)


OverAndOut / Lellan

Av Lellan - 20 mars 2009 18:45

Sista dagen på praktiken, skönt :D

Frågade även om extra arbete så klart, de fanns de var bara och ringa ..


I dag har ja ätit kebab m ris hemma, fan godare hemma !
HAcka skit mkt lök, älskar lök. haha xD

Ja va händer ikväll gott folk ?
Ja jag ska på gårn en sväng  ska vara med Jenny sen kanske hälsa på Mathilda och Mirka en sväng...


Sen vet kag inte vad som ska ske, vi får se helt enkelt..

Jag är inte sugen på festa heller riktigt, hatar att festa i Sveg på vinter tid.. ingen har någonstans att vara så alla går till ett och samma ställe och aal vet ju vart de är..

 Samma gamla vaniga visa.. fy..


JAG VILL HA SOMMMAR NU NU NU !!!


VIll åka på Peace And Love, vi får se.. ska JOBBA arsle av mej i sommar alltså !
Nog med det, fick fin besök nyss.. Syster med FAmilj kom , alltid lika roligt..

Mosterkarameller <33


Enda som jag funderar på i min skalle är körkort,körkort,körkort = nervös

Folkrace,Folkrace,Folkrace = Nervös.. Men hoppas de går bra i båda två till sommaren !

Ne nu ska jag bege mej på gårn och även försöka få tag på Jenny P.


Btw, Jag bor i stiftelsen nu mera..

Huset som det är Målat på !
23C högst upp där bor jag !


Nu ska jag dra !
OverAndOut / Lellan

Av Lellan - 18 mars 2009 00:12

Ja nu bor man i ny lägenhet också ..
KOmmer trivas finemang här !

Ska till sundsvall och införskaffa lite prylar ..

HAr aldrig internet nu mera..  Nu när jag ska låna Linns 3 Dongel så funkar den inte.. Suck :'(

Ja har ju praktik på Brand Factory nu och det går bra, Just de i Söndags var jag och Jenny hem Till Mathilda i Lillhärdal och hälsa på, trevligt ska jag göra fler ggr !
I helgen vill Mathilda umgås och chilla med lite fest, vi får se hur det blir med det..

Nu ska jag sussa, ska skriva i morgon om internet fixar sig..

OverAndOut / Lellan

Av Lellan - 14 mars 2009 16:15

Latfronten har man varit på ett tag nu, inte bra.. men jag hat inte internet än..


Trodde jag skulle få flytta, men icke .. Dorisen har inte lämna in nyckeln.. mja..

flyttar på måndag iaf..

Har jobbat fredag och Lördag så nu har man pengar, göttgött.. kanske lite nya kläder.. ja:P

Ska gå hem till Farmor nu sen ska jag hem till Lousie som sitter och lodar sig hemma och dricker öl å lyssnar på eddie meduza .. fy fan asså..
Louise vill att jag ska dricka , vi får se..

Nu ska ja rappa på lite..


OverAndOut / Lellan


Av Lellan - 10 mars 2009 19:23

Okey, jag älskar att vara i ytterhogdal :D

Bara chilla och mysa och umgås med Larsis och Lisette..

När jag komm till hogdal så öppna man dörren och kände sig hemma , haha xD konstigt nog..


Bullbaks doften möte man vid dörren och de var ju så att syster höll på att baka sockerkaka,bullar och bröd..

Kan säga att Gött de vart de!

Laton och jag spelade kort och drack te , lisette ville vara med men hon är ju den största förloraren jag känner vill jag lova !
Så hon va med 1 om gång i femhundra men sen gav hon upp, för hon tyckte vi fuska för vi gick ut ibland på en gång.

Men vi menade ju att va fan det går ut på att vinna och få poäng.
Inte att bara bygga som Lisette sa.. eller ?

Men men jag och Laton spelade själva och jag vart ju förloraren varje gång!

Film och mys sen på Söndagen kände jag mej på städhumör, konstigt nog..

Så jag städade lite sen veck jag all tvätt som låg i en hel dubbelsäng.
fan vad med dukar alltså !
men fint vart det !
Kollade på Rallybrudar och cadillac records, filmer som jag rekommenderar !


Måndagen var ja bara lat och stanna i hogdal 1 dag till, ville inte åka hem kändes det som, slapp dag åter igen !
Det behövdes dom här dagarna kan jag lova, hoppas på nya krafter nu, ska börja åka dit mer!

I dag missade jag bussen till Sveg men som tur är går det ju en till buss 10 över 9 igen, åkte med den och tog farväl av hoddal å hej Sveg!

Träffade min älskade syster och mina karameller i Sveg och vi åka till mormor en sväng och hälsade på sedan skjutsade Syrran mej till Brand Factory som jag ska vara på i 2 vackor fram över..


Ne nu orkar jag inte skriva mer, ska Gå och hälsa på Louise nu och kolla på hennes nya lägenhet..


OverAndOut / lellan

Av Lellan - 7 mars 2009 12:04

Har inte kunnat skrivit något för jag har inte haft något internet. " suck "

I går hade jag fruktansvärt kul alltså..

Mathilda ringde och ville umgås, så hon tog bussen från härdal och umgick med mej, vi var på dollar och handla lite sedan köpte vi pizza och gick hem till mej och pumpa järne med musikoch skratta och hade de skit roligt..
Trevligt att hon åkte hit och ville umgås med mej tycker jag !
DEt ska göras om tycker jag MAthilda !!

När Mathilda åkte hem till härdal igen så ringde Lousie och ville vara med mej, åkte och hämta henne .. sen åkte vi ovh var med jenny och lina mm..

Ja vi åkte hem till Putte, men de sög ju där iaf..

bra nog åh !!

Va på Sveg en stund sen bar det av hem Till Lina, satt där och chilla typ till 3 men sen vart jag fett trött och ville hem.. Men fick inte sova för Jenny så jenny följde mej hem och vi satt och prata typ till 4 sen fick jag äntligen sova !!

Vakna i morse av att Lisette ringde och bjöd mej på Mat mm
Så ska åka till Ytterhogdal i dag och umgås med Laton och hon..

Nog för att dom ställer till dumheter men älskar dom fruktansvärt mkt för det !

Just de, Lisette var så snäll och har täckna ett 3 mobilt bredband till mej, så nu kommer jag ha internet i fortsättningen hoppas jag !

enda sura var ju att öppningsavgiften kostade 250 kr :O a ja. skit samma.. de är värt det !

Nu ska jag gå och Duscha sen packa lite!

OverAndOut / Lellan

" Så här ser den ut, min rosa dongel xD "

Av Lellan - 5 mars 2009 13:58

Dagen låt :

Who can say where the road goes,
Where the day flows, only time?
And who can say if your love grows,
As your hearth chose, only time?


Who knows? Only time
Who knows? Only time

Ja dagen har man baa spenderat vid denna jävla dator...
Du Sarah Siitari, JAG FATTAR !!!!!
Sluta vara grin nu !

Ska inte vara så omogen som du säger att jag är,oki ?

Iaf fundera att fråga mamma om jag kan få köra lite bil.

Övningsköra ger skills juh xD

Ne nu ska ska jag dra i från datorn..

Just de slänger in en bild på mina nya inskaffade skor..

Hittade inte exsakt hur dom såg ut så denna får duga, ungefär så ser dom ut.. men nu var jag inne på junkyard och hitta mer skor jag vill ha !
Måste sluta köpa skor xD

Skriver mer senare..
OverAndOut / Lellan

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards