Direktlänk till inlägg 2 mars 2009

Mekaniker nästa xD?

Av Lellan - 2 mars 2009 23:31

Hellu

Ja i veckan hade jag ju tänkt vara i Sundsvall, så här är jag nu..

 I dag har de varit, hm jobbigt åt mina ögon,öron,armar...

Min bror och jag har ju byt bort våran skoter mot en 99% rostfri volvo 740.. hur fin som helst.. enda var ju det att vi måste byta växel låda..


Så i dag har Jonas tvingat mej att ligga under bilen och lyta upp den där JÄVLA växellådan så den skulle passa... men när jag sa att ja inte orka nå mer för de vart för tungt efter en tung så sa han


- DET ÄR HELT JÄVLA OTROLIGT, DU SKA FAN INTE BLI BIL MEKANIKER ELLER NÅTT SOM HAR MED BILAR OCH GÖRA!!!

sen skrek han ett tag på mej att jag var dum i huvudet ..
Är de någon som påstått att jag ska bli det, NEJ.. Sen vill jag inte bli det heler.. fyfan!
Oljig och skitig.. sen fick jag skit mycket lera och grus i ögonen när ja låg där under.. fy katten.. men efter nån timmes liggande där under så vart de klart..


så då sket jag i han och städa bilen i stället, passar mej bättre.. För det kan jag ju, sen satte jag in klädseln vi köpt till den.. SKIT SNYGGT VART DE!!

Nu sitter jag här och tänker ta mej ett glas mjölk, sedan en välförtjänt dusch och läsa lite bloggar senare..

Undra vad man ska göra i morgon ?
Tror jag fan ska ut och gå med Zacko om det är fint väder ute.. Annars vetta fan..


OverAndOut / Lellan



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lellan - 18 juni 2009 22:56

Vilket jädrans ös de är i denna låt.. BÄST xDMidsommar tilbringas i Hede , Nån mer som ska ut ?Upptaderar senare igen :) ...

Av Lellan - 16 juni 2009 21:15

Såg  denna film i går..Väldigt bra film !Nöjd nu Sarah?

Av Lellan - 8 maj 2009 19:34

Hallå allihopa.. Har varit klent med bloggandet .. Har ju inge internet i min nya lägenhet.. men mamma sa i da att hon skulle försöka fixa det. så det hoppas jag på !Sitter just nu i Hede och är barnvakt åt Tindra och Isabelle :DSka lägga Tindra i sä...

Av Lellan - 2 april 2009 11:56

I natt så sov Mathilda här hos mej, mkt trevligt. Vi låg och pratade hur jävla länge som helst alltså. FAan vad jag skrattade åt Mathilda, rakare å ärligare människa känner jag fan inte, säger precis vad hon känner för.. KING (Y)Skratta så jag fick o...

Av Lellan - 30 mars 2009 23:20

Helgen har ju lätt varit kung den (Y)Mamma och Jonas har varit hos mej i helgen och hälsat på och fixat, super mysigt äör det här nu tycker jag iaf .. Mkt bättre än den andra kan jag lova, bara hälsa på vetja (Y)I fredags åkte jag till Hogdal en svän...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards