Direktlänk till inlägg 10 mars 2009

Hogdal , mysssssss

Av Lellan - 10 mars 2009 19:23

Okey, jag älskar att vara i ytterhogdal :D

Bara chilla och mysa och umgås med Larsis och Lisette..

När jag komm till hogdal så öppna man dörren och kände sig hemma , haha xD konstigt nog..


Bullbaks doften möte man vid dörren och de var ju så att syster höll på att baka sockerkaka,bullar och bröd..

Kan säga att Gött de vart de!

Laton och jag spelade kort och drack te , lisette ville vara med men hon är ju den största förloraren jag känner vill jag lova !
Så hon va med 1 om gång i femhundra men sen gav hon upp, för hon tyckte vi fuska för vi gick ut ibland på en gång.

Men vi menade ju att va fan det går ut på att vinna och få poäng.
Inte att bara bygga som Lisette sa.. eller ?

Men men jag och Laton spelade själva och jag vart ju förloraren varje gång!

Film och mys sen på Söndagen kände jag mej på städhumör, konstigt nog..

Så jag städade lite sen veck jag all tvätt som låg i en hel dubbelsäng.
fan vad med dukar alltså !
men fint vart det !
Kollade på Rallybrudar och cadillac records, filmer som jag rekommenderar !


Måndagen var ja bara lat och stanna i hogdal 1 dag till, ville inte åka hem kändes det som, slapp dag åter igen !
Det behövdes dom här dagarna kan jag lova, hoppas på nya krafter nu, ska börja åka dit mer!

I dag missade jag bussen till Sveg men som tur är går det ju en till buss 10 över 9 igen, åkte med den och tog farväl av hoddal å hej Sveg!

Träffade min älskade syster och mina karameller i Sveg och vi åka till mormor en sväng och hälsade på sedan skjutsade Syrran mej till Brand Factory som jag ska vara på i 2 vackor fram över..


Ne nu orkar jag inte skriva mer, ska Gå och hälsa på Louise nu och kolla på hennes nya lägenhet..


OverAndOut / lellan

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lellan - 18 juni 2009 22:56

Vilket jädrans ös de är i denna låt.. BÄST xDMidsommar tilbringas i Hede , Nån mer som ska ut ?Upptaderar senare igen :) ...

Av Lellan - 16 juni 2009 21:15

Såg  denna film i går..Väldigt bra film !Nöjd nu Sarah?

Av Lellan - 8 maj 2009 19:34

Hallå allihopa.. Har varit klent med bloggandet .. Har ju inge internet i min nya lägenhet.. men mamma sa i da att hon skulle försöka fixa det. så det hoppas jag på !Sitter just nu i Hede och är barnvakt åt Tindra och Isabelle :DSka lägga Tindra i sä...

Av Lellan - 2 april 2009 11:56

I natt så sov Mathilda här hos mej, mkt trevligt. Vi låg och pratade hur jävla länge som helst alltså. FAan vad jag skrattade åt Mathilda, rakare å ärligare människa känner jag fan inte, säger precis vad hon känner för.. KING (Y)Skratta så jag fick o...

Av Lellan - 30 mars 2009 23:20

Helgen har ju lätt varit kung den (Y)Mamma och Jonas har varit hos mej i helgen och hälsat på och fixat, super mysigt äör det här nu tycker jag iaf .. Mkt bättre än den andra kan jag lova, bara hälsa på vetja (Y)I fredags åkte jag till Hogdal en svän...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards